czwartek, 29 lutego 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2; Coś prostego - luty 2024

Postanowiłam dołączyć do trzech zabaw. Jak to mówią lepiej późno niż wcale ;)

I tak w tym miesiącu powstała walentynkowa kartka. Muszę przyznać, że dawno już się nie bawiłam papierem. Jako baza kolor czerwony 💗 pozostałe elementy sama wycinałam i wytłaczałam 💙 do tego ozdobiłam perełkami i dodałam kwiatki. 😉 Prosto, skromnie, ale zaproszenie męża na Walentynkową kolacje jak znalazł 😍😍

 






Praca idealnie nadaję się zarówno do zabawy u Splocika:

 
 
Kliknij w banerek, aby obejrzeć galerię i inne piękne prace w zabawie☺️

Przysłowia na LUTY

1. Kto nie kończy roboty, nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna.
2. Kochające serce zawsze jest młode.
 
Moja praca pasuje do drugiego przysłowia i słowa "serce" i tak ją przypisuje 💖 


Prosta kartka idealnie też pasuje do drugiej zabawy u Reni - Coś prostego


Kliknij w banerek, aby obejrzeć galerię i inne piękne prace w zabawie☺️

Ściskam mocno i pozdrawiam 😍😊😍

19 komentarzy:

  1. Zaproszenie rewelacyjne, serducha są to i wpasują się do zabawy,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i śliczne zaproszenie wykonałaś. :)
    Nad banerem i w tytule wkradł się błąd w nazwie zabawy, chodzi o słowo "Rękodzieło".
    Dobrze byłoby, gdyby linki podane w treści kierowały nie do stron głównych blogów, ale do wpisu z danym zadaniem, gdzie pojawiają się Wasze prace w galerii i gdzie zgłaszasz publikację o swoim wpisie.
    Świetnie wprowadziłaś zmiany, które ożywiły Twój blog i myślę, że teraz będzie już tylko lepiej.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Splociku.
      Bardzo dziękuję za uwagi. Literówkę poprawiłam, dziękuję za czujność.
      Co do linków, są aktywne banerki z linkiem do zabawy i galeria jak piszesz, zaraz poprawię żeby było bardziej czytelnie, dlatego w treści są odwołania do Waszych głównych blogów.
      Tak sobie wymyśliłam.☺️☺️ Pozdrawiam ☺️

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Świetna kartka
    Ma w sobie wszystko to co potrzeba i bardzo cieszę się że dołączyłaś do zabawy. Do mnie przekierowania są ok😉 dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️ cieszę się że mogłam dołączyć do zabawy i już myślę nad marcową zabawą ☺️☺️

      Usuń
  4. Świetny pomysł i super wykonanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym zaproszeniem :) Bardzo ładnie wyszło . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zaproszenie w formie kartki walentynkowej.

    OdpowiedzUsuń