niedziela, 25 lutego 2024

Domek w kryształkach

Dziś przeszłam do domu i widzę ile prac mam zrobionych, a ili ich nie pokazałam jeszcze. Postaram się sukcesywnie je dodawać, żeby Wam wszystko pokazać😁😁 A już tworzą siey kolejne 😉
To jedna z nich. Nie wiem jak ja ją kupiłam, że myślałam, że cały obraz jest to zrobienia. 😳 Jakie więc było moje zaskoczenia jak zobaczyłam że w tej pracy są do naklejenia tylko kryształki 🤣🤣
Widzę, że zdjęcia tych obrazów diamentowych nie oddają tego jak wyglądają na żywo 😏😏😉 no ale cóż, na to już nic nie poradzę.
Miłej niedzieli wszystkim, ja pędzę do ogrodu.😁😁

8 komentarzy:

  1. Piękny obraz. :)
    Faktycznie zdjęcia nie oddają uroku kryształków.
    Czekam na następne prace. :)
    Zapraszam również do mojego pierwszego - głównego blogu i ewentualnie do zabaw. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo Splociku ;) za wszystko :) co do zabaw, myślę jak mogę dołączyć, w sensie jaką pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałam się z nazwą haft dla leniwych, czego nie rozumiem bo te obrazy które wyklejanka Lila też wymagały ogromnej ilości czasu i samozaparcia . Super Ci wyszedl. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam to określenie i się z nim nie zgadzam. Jest to inna technika, ale wcale nie jest taka łatwa jakby się mogła wydawać, oczywiście w zależności od wzoru i rozmiaru jaki wybierzemy. Poza tym można się przy tym całkiem fajnie zrelaksować :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Fajny obraz 😚
    Lubię haft diamentowy

    OdpowiedzUsuń