czwartek, 29 lutego 2024

Małe dekoracje - luty 2024

Trzecią zabawą do której dołączyłam w tym roku to "Małe dekoracje 2024".

Na szczęście akurat skończyłam jedną z kilku które robię szkatułek, z motywem kwiatowym. 

Ta akurat pomalowana jest brązową bejcą. U góry kwiat na białym tle i delikatny efekt postarzania.

Szkatułka będzie służyć mojej Mamie na drobiazgi.








Moją pracę zgłaszam do zabawy u Splocika.

Kliknij w banerek, albo TUTAJ aby obejrzeć galerię styczniową i piękne prace z poprzedniego miesiąca w zabawie☺️

 

Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru, tego raz na 4 lata 😅😊


24 komentarze:

  1. Pięknie ozdobiłaś szkatułkę. :)
    Będzie ona taką dekoracją z sekretem :)
    Mama z pewnością ucieszy się z takiego prezentu. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Kasetka już zabrana i zapełnia się powoli☺️☺️ czeka na swoją drugą koleżankę która kończę i będzie na marcową część zabawy☺️☺️

      Usuń
  2. Pięknie ozdobiłaś kasetkę, Mama z pewnością zachwycona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ Tak mama bardzo zadowolona ☺️☺️

      Usuń
  3. Śliczną szkatułkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę u Ciebie same znajome osoby, więc i ja zostaję na dłużej , tym bardziej że działasz w podobnych klimatach.
    Co do szkatułki to fajna jest, myślę że mama będzie super zadowolona z takiego prezentu !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, ja też u Ciebie przycupnełam, masz piękne prace☺️☺️ Tak, mama zadowolona bardzo ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana kasetka - pięknie ozdobiona. Czekam na drugą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci wyszła ta szkatułka. Podobają mi się stonowane kolory kwiatu.
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam! To zupełnie nie moja bajka - kiedyś spróbowałam to wiem. Dlatego jeszcze bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️ ja nadal się uczę i w technice jeszcze sama widzę że wiele mi brakuje ☺️☺️

      Usuń
  9. Piękne pudełeczko :) Według mnie to wcale nie taka mała praca ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️ również pozdrawiam ☺️☺️

      Usuń
  10. Ładne pudełeczko :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️ Pozdrawiam ☺️☺️

      Usuń
  11. Śliczna szkatułka na drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń