poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2; Coś prostego - marzec 2024

 Witam Was serdecznie w ten piękny poranek.

Pół nocy myślałam co zrobić, bo uparłam się, że na obie zabawy zrobię zakładkę z jajkami. Pasowała mi idealnie bo i do przysłowia z igłą i do ufoka, który zaczęłam w tamtym roku i nie skończyłam.
Niestety nie jest jeszcze skończona😔😔, a dziś wybił 1 kwietnie i wtedy przypomniało się, że mam coś jeszcze co równie dobrze nada się do obu zabaw 😉😉


Oto Pikachu :):)
Stworzony był dla koleżanki w zeszłym roku.




Trud tej pracy polegał na monotonii jednego koloru, ale efekt wynagradza to. 😉😉

Pracę tę dedykuje do dwóch zabaw, mimo że późno je wstawiam, mam nadzieję że będą przyjęte.

Pierwsza to zabawa u Splocika: Rękodzieła i przysłowia albo...2

Przysłowia na marzec
1. Przysłowie 
Nie z każdego drzewa można zrobić flet.
2. Cytat 
Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec
Z cytatu praca masuje zarówno do słowa "haftują" jak i igły 😀 
 
 
Kliknij w banerek, albo TUTAJ aby obejrzeć galerię i inne piękne prace w zabawie☺️


 


Druga zabawa u Reni to: Coś prostego - ufokowego
Praca ta pasuję ze względu na to że nie była jeszcze pokazywana.


Kliknij w banerek, albo TUTAJ aby obejrzeć galerię i inne piękne prace w zabawie☺️






18 komentarzy:

  1. Uroczy obrazek. :)
    Poślizgi są u mnie dozwolone. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️ cieszę się że bawię się z Wami dalej☺️☺️ Pozdrawiam

      Usuń
  2. I u mnie lekki poślizg jest dopuszczalny, to tylko zabawa przecież:) a Pikachu wywołał uśmiech na( i mam nadzieję,że nie tylko ) mojej twarzy Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super☺️☺️ bardzo się cieszę ☺️☺️ a jak Pikachu wywołuje uśmiech to tym bardziej☺️☺️

      Usuń
  3. Z Pokemonów tego lubiłam najbardziej :).

    Fajny jest :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie też jest jednym z najlepszych ☺️☺️ i to również ulubieniec mojego syna😁😁

      Usuń
  4. Super hafcik. Bardzo lubię tego małego Pokémona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go kiedyś haftowałam, ze wszystkich on podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mimo dużej ilości kolory żółtego jest najładniejszy ☺️☺️

      Usuń
  6. Fajny obrazek, moi synowie oglądali kiedyś tą bajkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ ja oglądałam a teraz mój synek ☺️☺️

      Usuń
  7. Świetnie wygląda w wersji haftowanej :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️☺️ Pozdrawiam serdecznie ☺️☺️

      Usuń
  8. Fajny, choć to nie nasza bajka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń