czwartek, 7 marca 2024

Zabawa z Coricamo i Klubem Twórczych Mam 2024 - przygotowania

Jak już pisałam dołączyłam do zabawy z Klubem Twórczych Mam i Coricamo, do haftu wzorów Wielkanocnych.

Poniżej pierwsze zdjęcia z przygotowania 🥰🥰

Na pierwszym ogień u mnie kurczaczek z skorupce.

Mam w planie wyszyć wszystkie wzory, zobaczymy jak się będzie miała do tego praktyka 😁😁

Mam taką zasadę że laminuje wzory, wtedy mniej się niszczą i dłużej mogę z nich korzystać.

Pozdrawiam ciepło ☺️☺️




Poniżej przypomnienie zasad zabawy.

Oraz pierwsza galeria z przygotowaniami do zabawy.




13 komentarzy:

  1. Wzory słodkie, tylko haftowac, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ kurczaczek jeden bliski ukończenia

      Usuń
  2. Urocze wzorki - będą śliczne zawieszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ właśnie chyba nie będą to zawieszki Splociku 😁 mam trochę inny pomysł ☺️☺️ jak mi się uda wykonać to oczywiście pokaże ☺️☺️

      Usuń
    2. Jak puściłam komentarz, to pomyślałam, że być może znajdziesz inne zastosowanie dla hafcików i się nie pomyliłam. Ha :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Powodzenia w wyszywaniu. Ja już sobie odpuściłam zabawę w KTM z Coricamo. Nigdy nie zdążam w terminie . Poza tym nie przepadam za wzorami z Coricamo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ to moja druga zabawa z nimi. Termin zawsze mnie trochę mobilizuję, ale zobaczymy. ☺️☺️ Ja lubię wzory Coricamo i często z nich korzystam ☺️☺️

      Usuń
  4. Podobają mi się te wzory w kurczaki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo☺️☺️, zobaczymy jak będą wyglądać w xxx☺️☺️ pozdrawiam☺️☺️

      Usuń
  5. Wzorki śliczne, ciekawa jestem jak je zagospodarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam już pewien pomysł, zobaczymy tylko jak wyjdzie,☺️☺️

      Usuń
  6. Wzorek jest śliczny. Ciekawa jestem jak go wykorzystasz :).

    U mnie schematy po skończonej pracy są bardzo sfatygowane hihi. Ale rzadko wyszywam coś dwa razy więc, to nie problem :).

    OdpowiedzUsuń
  7. No już powoli ku końcowi, sama czekam na efekty jak mi wyjdzie to połączenie ☺️☺️
    U mnie też schematy bardzo niszczę, ale dzięki laminacji zdecydowanie ich stan jest o wiele lepszy☺️☺️

    OdpowiedzUsuń