niedziela, 8 stycznia 2023

Son Goku

Wszystkim zawsze coś wyszywasz, ale nie mi.
Ile razy to słyszałam od męża. W tamtym roku dostał ode mnie bombkę. A i tak ciągle pytanie kiedy coś bardziej personalnego mu stworzę. Miał być prezentem na urodziny, ale nie zdarzyłam, potem jakoś odłożyłam, potem wakacje... Wiecie jak jest. 😅 Teraz skończyłam.🎉
Wzór z Pinterestu. Nie było rozpisanych kolorów, kiedyś gdzieś na jednej z grup FB wstawiła Pani ze swoją rozpiską. Nie do końca mi podpasowała, ale potraktowałam ją jako bazę wyjściową i sama dobrałam kolory.😁☺️😁
Jestem mega dumna z niej jak na pierwszy raz dobierania kolorów przy tak dużej pracy.🎉🎉💯🎉🎉
Mąż zachwycony, a to największa nagroda.
Wszystkim życzę miłej niedzieli ☺️☺️💐

4 komentarze:

  1. Świetny hafcik i wspaniale poradziłaś sobie z dobraniem kolorów. :)
    A co najważniejsze, to zachwyt Męża. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, obrazek stoi dumnie u niego w pracy ☺️☺️☺️

      Usuń