sobota, 30 kwietnia 2022

Choinka - kwiecie艅 2022

Witam Kochani馃グ
To dla mnie ci臋偶kie miesi膮ce je偶eli chodzi o xxx. Ka偶da bowiem chwil臋 woln膮 sp臋dzam w ogrodzie. Nie jest to malutki metra偶 wi臋c darz膮c do perfekcji wk艂adam w niego du偶o, du偶o pracy. Gdyby kto艣 chcia艂 zobaczy膰 moje poczynania zapraszam na moje konto na Insta Aniville_garden 
Jednak do konkret贸w, p贸藕no dodane, mam nadziej臋 偶e b臋dzie zaliczona moja praca kwietniowa. Malutka podusia. Robi艂am taka pierwszy raz widz臋 偶e mam jeszcze kilka szczeg贸艂贸w do dopracowania ale chyba nie jest najgorzej馃挭馃ぉ馃槏馃ぉ Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Maj贸weczke dla Was馃コ馃ぉ

 Zapraszam do obejrzenia pi臋knej galerii prac z marca

2 komentarze:

  1. Zazdroszcz臋 tak pi臋knego i rozleg艂ego ogrodu, cho膰 naprawd臋 ci臋偶ko takie bogactwo ogarn膮膰 :)
    Zawieszka wysz艂a Ci naprawd臋 uroczo a do tego pi臋knie
    si臋prezentuje w kwiecistej scenerii :)
    Pozdrawiam ciep艂o.
    K.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zawieszka urocza :) Wprawdzie mam tylko balkon, ale wiem ile trzeba tu czasu, wi臋c u Ciebie niepor贸wnywalnie wi臋cej :)

    OdpowiedzUsu艅