sobota, 30 marca 2024

Zabawa z Coricamo i Klubem Twórczych Mam 2024 - finał.

 Kochani udało mi się❤️☺️❤️

Już wczoraj widziałam wyniki, ale tak się cieszyłam, że na blogu dziele się z Wami dzisiaj. Udało mi się w zabawie z Coricamo i Klubem Twórczych Mam zająć III miejsce.🎉

Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i sukces, że moje prace zostały zauważone i wyróżnione na tle innych tak pięknych pomysłów i wykonań💐💐

Niby jeden wzór, a ile pomysłów na jego wykorzystanie można stworzyć. 

Wszystkim serdecznie gratuluję udziału. ❤️❤️


Banerek zajmie honorowe miejsce na stronie głównej ❤️❤️


Link do podsumowania konkursu i galerii wszystkich pięknych prac znajdziecie

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze.🥰☺️☺️









6 komentarzy:

  1. Brawo TY!
    Życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️☺️ Również Zdrowych i Wesołych Świąt☺️☺️

      Usuń
  2. Gratuluję! Super je oprawiłaś. A właśnie się zastanawiałam, czy te hafty zmieszczą się w hdf i widzę, u Ciebie że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ☺️☺️ tak, ładnie się mieszczą, ale jak będę robiła kolejne wybiorę większy rozmiar, żeby haft miał więcej swobody☺️☺️

    OdpowiedzUsuń